
FDUV har en tidning som heter Gemenskap och påverkan, GP.
Tidningen hette tidigare Gula Pressen.
I tidningen berättar vi vad vi gör och vad vi tycker.
Vi skriver om sådant som kan intressera dig och din familj.
I tidningen finns också lättlästa texter och många bilder.
Tidningen kommer ut fyra gånger per år.
Om du är medlem i en DUV-förening eller Steg för Steg får du GP hem per post.
Ta kontakt om du vill bli medlem och få tidningen.
E-post: gp@fduv.fi
Telefon: 040 503 72 30
GP finns också på webben som e-tidning.