Vill du vara med i vår tidning Gemenskap & påverkan GP? Nästa nummer av tidningen har temat hobby.
Har du någon hobby som du vill berätta om? Skicka då in en kort text där du skriver om din hobby. Be vid behov om hjälp av någon du känner.
Berätta till exempel:
-
Vad är din hobby?
-
Hur länge har du hållit på med den?
-
Håller du på med din hobby ensam eller tillsammans med någon annan?
-
Vad är det bästa med din hobby?
Skicka också in ett foto på dig, gärna ett där du håller på med din hobby.
Bland alla svar vi får väljer vi några som publiceras i GP.
Skicka in din text och foto per e-post till henrika.mercadante@fduv.fi senast den 16 januari 2022.
Foto: Martina Uthardt

