Gå till innehållet
FDUV - startsida
FDUV - startsida
SvenskaSuomeksiEnglishLättlästTalande webb
  • START
  • OM FDUV
  • NYHETER
  • KALENDER
  • VÅR TIDNING
  • LÄGER
  • VUXENLIV
  • TA KONTAKT
SvenskaSuomeksiEnglishLättlästTalande webb
  • START
  • OM FDUV
  • NYHETER
  • KALENDER
  • VÅR TIDNING
  • LÄGER
  • VUXENLIV
  • TA KONTAKT

 

Bli medlem

Beställ nyhetsbrev

FDUV

Helsingfors
Nordenskiöldsgatan 18A
00250 Helsingfors
Finland
+358 (0)9 434 23 60
fduv@fduv.fi

Vasa
Storalånggatan 60
65100 Vasa
Finland
+358 (0)6 319 56 52

Tillbaka
En ung man och en yngre kille sitter på en bänk med boxningshandksar.

Vill du vara med i GP? Berätta om din hobby!

164136798005.01.2022 kl. 09:33

Vill du vara med i vår tidning Gemenskap & påverkan GP? Nästa nummer av tidningen har temat hobby.

Har du någon hobby som du vill berätta om? Skicka då in en kort text där du skriver om din hobby. Be vid behov om hjälp av någon du känner.

Berätta till exempel:

  • Vad är din hobby?

  • Hur länge har du hållit på med den?

  • Håller du på med din hobby ensam eller tillsammans med någon annan?

  • Vad är det bästa med din hobby?

Skicka också in ett foto på dig, gärna ett där du håller på med din hobby.

Bland alla svar vi får väljer vi några som publiceras i GP.

Skicka in din text och foto per e-post till henrika.mercadante@fduv.fi senast den 16 januari 2022.

Foto: Martina Uthardt

FDUV-logotyp.

Helsingfors

Nordenskiöldsgatan 18A
00250 Helsingfors
FINLAND
+358 (0)9 434 23 60
fduv@fduv.fi
 

Vasa

Storalånggatan 60
65100 Vasa
FINLAND
+358 (0)6 319 56 52
fduv@fduv.fi

 

KONTAKT

 

DUVNÄT

 

Om webbplatsen